2014年5月8日 星期四

再遇麻油麵

本以為會有一段日子才會跟麻油麵再見面, 沒料到只是短暫分開後, 我又可以再見麻油麵啦。 還不是要多得鄰居的幫忙, 鄰居旅行歸來, 途經亞超陳記, 便發短訊給J先生, 看要不要給我們代買什麼。 我當然要拜託他們替我買麻油麵, 除此之外, 還有辛辣麵跟我倆都愛吃的 nem chua。


鄰居給我們送來補給品當天, 我便急不及待要煮個麻油麵。 這歐盟出品的麵比較軟, 我覺得香港出品的比較好吃。 麻油麵配上菜跟吃剩了的焦糖豬肉, 當我把它捧在手中, 聞著麻油香, 真是大滿足。





18 則留言:

  1. 原來有EU岀品的麻油面, 以為亞洲運去添

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 雖然老土, 不過遠親不如近鄰係有道理架

      刪除
  3. 你鄰居真好人. 你又老實唔客氣,要人托兩箱. 哈.

    回覆刪除
  4. 其實我覺得買支私家靚麻油一樣可煮出可口的麻油麵,不一定要買丁丁麵囉!

    回覆刪除
  5. 我唔鍾意食EU出的呀,麵質唔好食。你仲買成箱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有人見我上次愁哂, 所以叫鄰居幫忙買一箱, 佢就唔駛煩

      刪除
  6. 回覆
    1. 我都係, 最衰我附近無kimchi 買 T-T

      刪除
  7. 香港出品好食D!妳唔叫親戚朋友寄過來俾妳:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左會碎哂, 郵費都唔平, 間中食下醫下 homesick 啫 ^^

      刪除
  8. 見你食個麻油麵都咁大工程,我唔敢投訴我呢度啲嘢唔夠香港正嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得間中食下, 我都已經好開心架啦

      刪除
  9. 嘩嘩嘩嘩嘩!你的隔離屋真係好好好人呢!兩大箱麵呀!我都係只有返香港才有機會吃,一來呢邊無,二來帶返來會碎晒!好好享受呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完好滿足, 絕對係homesick 時既良藥

      刪除