2014年5月2日 星期五

〔蛋糕〕Gâteau coco-bananes 椰子香蕉蛋糕 ~~ 附食譜

我家的限焗蛋糕令就如當年八萬五政策般, 不再提起就是不存在。 某月某日早上, 家中某人問我會做什麼蛋糕。 「不是說不要焗蛋糕嗎?」我問。 那人當然不會回答啦, 還會轉移話題。 那我也不會窮追猛打, 我間中也會給人下台階呢, 嘻嘻。

這個 Gâteau coco-bananes 其實是香蕉蛋糕作底層, 之後在上面灑上混有椰絲、牛油和糖的蛋液而已。 它既是我喜歡吃的香港蛋糕, 也同時顧及椰子怪的需要, 一舉兩得。


這蛋糕不消兩天就離奇地消失了。 我還想把它當早點時, 怎知道它竟然不見了。 有人推論說, 應是我家少爺二號偷吃了。我說:「那真是太神奇了, 二號除了懂得把蓋子打開,再偷吃蛋糕,吃完了也會把那用來盛蛋糕的碟和小刀洗乾淨,還不是一個奇蹟?」

材料:
A. 雞蛋..............2隻
     砂糖..............70g   
     淡忌廉..........100ml
     低筋麵粉.......130g
     泡打粉...........1.5茶匙
    
香蕉..............2隻
 
B. 無鹽牛油.....40g
     雞蛋............1隻
     椰絲.............50g
     砂糖.............30g
 
做法:
1. 將香蕉切片。 低筋麵粉和泡打粉混合後過篩。
2. 雞蛋和砂糖打散, 然後加入淡忌廉、麵粉和泡打粉攪拌均勻, 最後放進香蕉輕輕拌勻。
3. 將麵糊倒入蛋糕模內, 放入預熱至180°C的焗爐內, 烤20分鐘。
4. 將材料(B)的無鹽牛油融化,  隨後加入雞蛋、砂糖和椰絲拌勻。 從焗爐取出蛋糕, 再均勻鋪在蛋糕上面, 然後再放回焗爐烤15-20分鐘, 至表面金黃取出。 

19 則留言:

  1. 哈哈!二號咁叻呀!食完蛋糕會變王子啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好仲學識埋掃地洗衫, 我仲唔有排歎, 嘻嘻

      刪除
  2. 偷食後都識得毀c滅跡,好叻叻呀 ^^
    一定好食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定啱我少爺口味啦, 佢幾有手尾, 食完仲洗埋野,神奇神奇

      刪除
  3. 回覆
    1. 前排睇左新聞, 話西式甜品邪惡, 最好一星期食一次好啦, 都係唔好整咁密

      刪除
  4. 咁笨拙的大話,我都是第一次聽見!
    你怎麼不「打蛇隨棍上」,要某人帶你和二號食番個大餐補數?

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶我去就得啦, 再叫買多D貓糧俾二號啦

      刪除
  5. 如果話係有人入屋偷咗我會信多d囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個佢之前用過啦, 我叫過佢報警, 之後又話有甜品鬼, 今次就賴隻貓

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,唔通話貓咩,啲貓不嬲都係蠱蠱惑惑o架啦,哈哈

      刪除
  7. 呢款蛋糕集齊我like的所有原素

    回覆刪除
  8. 你真好,俾某人下台階。

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中我都會架, 唔好下下逼佢埋牆角啦

      刪除
  9. 既然少爺二號有天份會清理現場,不如教埋佢洗地熨衫,還要是在你不發現的情況下做好呀。。。。。
    做咩會有限焗蛋糕呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好學埋剪草, 就 perfect 啦
      因為有人長左肉, 所以話唔俾焗蛋糕囉

      刪除