2014年5月25日 星期日

環保滅蚊器

主場新聞》轉載了 gulfnews 的報導, 講到如何自製滅蚊器


做法簡單, 只是糖+水+麵包酵母, 所費無幾, 一試無妨, 所以我也照辦煮碗, 做了一個, 掛出窗外。 至於效果如何, 不久就可見真章。


16 則留言:

  1. 「糖+水+麵包酵母」最多只能吸引 D 蚊,為何能滅蚊呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為糖水與酵母會產生二氧化碳,加上位置陰暗,能吸引蚊蟲內進,牠們進去後便會被糖水黏住,因此再也逃不出來。

      刪除
  2. 我有整呀!!! 有捉到蚊但捉唔晒,可能要每隻角放一個!

    回覆刪除
    回覆
    1. 到而家見到一兩隻, 我會再整, 再睇下得唔得

      刪除
  3. 我家周圍樹多草多。屋企用強國製「欖菊蚊香」,大規模生化滅絕,蚊是殺暈了,只是人也被毒得半死。

    如果你的user review ok,我亦試製。

    回覆刪除
  4. 地方咁大,要放多幾個至得呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家整一個睇下得唔得先, OK 就整多幾個放四角 =D

      刪除