2014年5月22日 星期四

當歸紅棗雞蛋湯

這當歸紅棗雞蛋湯是我老媽常做給我喝的, 現在想喝的時候就要靠自己了。 我從不覺得當歸湯是苦的, 反而很喜愛那甘味, 也喜歡那陣香味。



在做這湯時, 家中某人剛好休息在家。 當湯煮開了, 某人就大叫家中有臭氣, 還要不停的在咕咕噥噥。 這人之前曾嚐了這湯一口, 馬上就說受不了。 我對他鍾情的藍芝士呢,只覺得它是臭人一等。 看來人的口味各有不同, 正所謂「蘿蔔青菜, 各有所好」。

19 則留言:

  1. 哈哈,我都趁大老闆出差這個星期煲了一劑中藥和煮了冬菇!

    回覆刪除
  2. 有藥材d湯我都唔受得,太難飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係一DD藥材湯啦, 最怕飲既就係有茨實淮山個D

      刪除
  3. 我的當歸係古董,幾年未煲過,因為怕鄰居以為是放毒。

    回覆刪除
  4. 那些當歸是老家寄給你還是在法國唐人街購買的呢?

    回覆刪除
  5. don't take too much當歸
    not really good for uterus+ovaries
    it causes lumps

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到。 我仲以為係補血養顏

      刪除
    2. 燕窩都係
      加速細胞分裂
      good cell分裂
      bad cell也分裂

      刪除
  6. 當歸陣味太勁啦,清補涼呢啲小學鷄啲,某人應該接受到啩?

    回覆刪除
  7. 呢個都係我媽煲比我飲,覺得好香。
    無飲好耐,亦聽過當歸其實會引起婦科病,唔記得詳情,你可以去搵吓資料。

    回覆刪除
  8. 以前都怕聞當歸味, 宜家反而覺得唔太難聞

    回覆刪除