2014年5月18日 星期日

〔蛋糕〕Gâteau à l'ananas

我對這翻轉菠蘿蛋糕認識始於去年的居民燒烤大會。 當燒烤大會到了尾聲時, 每家每戶都拿出自家製蛋糕, 跟大家分享, 最令我有印象的就是這個法式焦糖菠蘿蛋糕。

對於我這新手來說, 做這蛋糕的難度在於如何把焦糖做好, 我就是怕會把這焦糖燒焦。  做好焦糖, 便把它倒進已塗了牛油的蛋糕模內, 再放進菠蘿 (我用的是罐頭貨)。 我用了鄰居給的巨蛋來做做蛋糕麵糊, 原來兩隻巨蛋都是雙胞胎。


製成品出爐後, 擱在一旁放涼了, 就可以把它翻轉。 我就用了少許罐頭糖水跟 Rhum拌和, 在菠蘿上面輕輕掃上一層, 給它裝扮一下。 它看來也很不錯吧。




18 則留言:

  1. 這個菠蘿蛋糕如果底、面都鋪滿菠蘿,那就美味了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以切碎菠蘿, 再同個麵糊混合, 都應該好食

      刪除
  2. 又蛋糕?J先生冇咋你型?

    回覆刪除
  3. 我都喜歡食,任何有生果的蛋糕,我都鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 就算係乾果類我都啱架

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝多謝, 不過應該都唔夠你靚仔呀

      刪除
  5. 哇.....好似好好味喎!
    仲整得好靚添(拍手~~~)

    回覆刪除
  6. 好靚呀!我要去搵搵罐頭菠蘿試下!
    你用的雞蛋好黃呀!我有好多年無見過咁黃的蛋,有時買到D所謂有機蛋黃會深小小,但平時買到的都是很pale的黃,蛋白水汪汪。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大豆小豆應該會鐘意架, 整好之後擺係雪櫃再攞出黎食, 好味D架
      個D蛋係鄰居姐姐自家養既農場雞蛋, 好野黎呢, 我個蛋糕一切出黎, 都係好黃色呢

      刪除