2014年5月27日 星期二

〔甜點〕安哥~~ Flan pâtissier

已經好一段時間沒做 flan pâtissier, 那為什麼最近又再做呢? 皆因鄰居之前轉贈了兩塊她友人送來的 flan pâtissier, 那是 Auchan 超市出品。 她跟我們說, 那絕對比不上自家做的。 她所言屬實, 那 custard 真的淡如無味, 但因而激起了我心中再做  flan pâtissier 的一團火。

這次跟上次做法差不多, 不過我改了材料的份量, 減了糖的比例, 同時調低了焗爐溫度, 由200C 改為 180C, 而製成品依然美味。

材料:

A. 急凍酥皮.......1張
B. 牛奶................1L
     雲呢拿條........1條
C. 雞蛋 (大).........3隻
     粟粉................100g
     糖....................80g
     雲呢拿糖........1包 (7.5g)

做法:
1. 把雲呢拿條切開,用小刀將其中的雲呢拿籽刮下來, 將雲呢拿條、雲呢拿籽和牛奶放入小鍋, 以小火加熱。  
2. 將雞蛋和砂糖打散, 加入粟粉拌勻。隨後慢慢倒入加熱了的牛奶, 攪動均勻後, 再倒回原本的小鍋, 一邊小火加熱, 一邊不停攪動至濃稠。
3. 把酥皮鋪在批模, 用叉在批底刺洞。最後把吉士醬倒進酥皮, 放入已預熱至 180C 的焗爐,焗約 30-40 分鐘即可。
 

我某天的甜點, 一小片 flan pâtissier (自知發胖指數極高), 配以小花園出品士多啤梨, 心情即時大好。



18 則留言:

  1. 呢個等我有心情就整俾王子食

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係王子鐘意食架呢, 佢乖你就整俾佢食啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 完全無架, 我用左鄰居俾吧農場蛋, D蛋好黃架

      刪除
  3. 我整呢D冇人幫我消滅, 實肥死, 唔敢整

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有鄰居同家中某人分擔一下, 所以可以間中整下

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔駛客氣, 我今次較低左個焗爐溫度, 之後睇住, 再執生 ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 係超易既法蘭西野, 你可以試下呀

      刪除
  6. 回覆
    1. 我知呀, 所以我次次整完都係食少少, 多數係鄰居同某人消滅, 我鐘意整多D

      刪除
  7. 我麻麻地flan和rice au lait,不過大老細勁愛。。。。

    回覆刪除