2014年5月12日 星期一

兩種田雞

友人傳來的這張截圖引得我哈哈大笑。


我有個問題: 為什麼肥媽在街市總愛這黃色戰衣呢?  難道三色台為了節省成本, 一天拍完了所有街市外景?

14 則留言:

  1. 肥媽接受訪問時話,佢地連續錄影四、五日播出的節目o架!所以一朝早買哂幾日的餸囉!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我唔知佢播完添, 我都係係 YouTube 睇咋

      刪除
  3. 覺得佢同個男主持冇咩互動, 覺得肥媽冇咩活力啊. 黃淑儀是我杯茶多D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友都話鐘意睇芝芝姐多D, 佢覺得肥媽比較隨意

      刪除
  4. 田雞分雄性和雌性,呢個問題真係好廢,問下來源地好過啦。。。。
    我未睇過肥媽呀,個個都話好睇

    回覆刪除
  5. 上集都有人投訴話佢「唔換衫」

    回覆刪除