2014年5月23日 星期五

又一張膠臉

在看法蘭西娛樂新聞時, 見到 John Travolta 的照片, 我大吃一驚。 怎麼他看來像一尊蠟像? 

他跟 Kelly Preston 一起在出席 amfAR, The Foundation for AIDS Research 的活動。 臉上沒什麼皺紋,  有誰還會記得他已年屆六十。 可是似乎他多打了 Botox, 現在像戴了一張人皮面具。 還有那個假得假不了的髮型, 難道他的身邊人沒有提醒他嗎?




圖片來自網絡
這活動的另一焦點就是奧地利變裝歌后 Conchita Wurst。 他的人氣應該還會持續一段時間吧。

圖片來自網絡

20 則留言:

  1. 藝人通常接受唔到自己老,寧願膠

    回覆刪除
    回覆
    1. 我接受到佢地小執一下架, 始終都無靠面口食飯, 不過唔好咁過份, 皺紋都無條?

      刪除
  2. 而加HK都係...好多名星膠面...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友仔話睇TBB套M Club 有D主角都係膠樣

      刪除
  3. 乜滑過BB 個pat pat架?!!!
    我都係睇報紙先知Conchita Wurst去咗o個邊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉, 天生童姥咩, 唔係咁過份好喎
      呢度D娛樂新聞都仲有講下佢架

      刪除
  4. John Travolta 個樣都唔算好膠,只是打粉厚左,又植左髮。早兩日 Nicole Kidman在康城比人話佢硬膠面,佢認左,不過話依家已經無打 botox 呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D頭髮, 我真係支持不住。
      Nicole Kidman 俾D八卦網站話佢唔只打 Botox, anyway, 佢個樣都真係變左好多

      刪除
  5. 幾年前睇過一個紀錄片, 訪問咗幾個打Botox同filler打上癮既人, 普通人都尚且如此, 何況係靠樣揾食既明星.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都睇過講整容既報導, 個整容醫生唔建議整到一條皺紋都無, 佢覺得唔自然。 我唔反對佢地執下個樣, 不過唔好過份成咁。

      刪除
  6. 油脂仔,唔講起都唔覺過咗幾十年喇。

    回覆刪除
  7. 有人當自己係屍體防腐處理,凡事都要代價嘅!

    回覆刪除
  8. 點解我以為去左臘像館睇展品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該打得太多 Botox, 所以變成咁

      刪除