2014年5月1日 星期四

名字也有潮流

Le Monde 世界報有個法蘭西人名字的報導。 他們根據 INSEE 的資料, 再看看由 1946年至 2011年每年每個省份最多父母為寶寶取名的名字。  


報導說, 二次大戰後出世的, 男的大都叫 Jean, 女的就取名 Marie。 他們也會受電影電視影響, 如 Brigitte Bardot 走紅時, 很多父母就為女兒取名 Brigitte。 而且他們用的名字也開始美國化, 如 Kevin, Dylan 跟 Kelly。 Beverly Hills, 90210 熱播時, Dylan 這名字也是父母喜歡為兒子取的名字。

我從 Le Monde 找了每個年代流行的名字, 分別有女子組跟男子組。

女子組由 1946 年的 Marie 到 2011年的 Emma








 
 
男子組由 1946年的 Jean 到 2011年的 Lucas
 








 
而我認識的法人當中, 有人的名字是  les prénoms composés, 例如女的有 Marie-Claire 和 Marie-Pierre,  男的有 Jean-Marie。 
 
至於在香港, 我常遇到的名字, 男的有志強、家偉、X豪、浩然這名字也見過幾次。 女的就有美兒/儀跟美玲啦。 但我最印象深刻的是一個女生的名字, 她姓洪, 名梅貴。
 
 


12 則留言:

  1. 我有個小學同學姓白名雪,佢有幾個家姐,我記得嘅有白雲,白虹,另一個叫白香艷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我老爸改我個名香艷, 我大個左都唔知改唔改名好

      刪除
  2. 我有個小學同學姓白名雪,佢有幾個家姐,我記得嘅有白雲,白虹,另一個叫白香艷。

    回覆刪除
  3. Si j'ai une fille, son prénom sera Andréa! Si c'est un garçon, son prénom sera André!

    回覆刪除
  4. Le Monde呢個統計都幾準,記得以前真係有好幾個professor都係
    Catherine 和Sylvie , 又巧合地有90年代真係有個Elodie, 我62都係Jean, 不過佢兩個名,Nicolas都真係好common,還有Sebastian和Cedric, Anne Marie都唔少。我小學時有個水上人同學叫李細妹。。。

    回覆刪除
  5. 咁狗仔名又有冇潮流呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 search 過, 又搵唔到呢, 淨係有討論, 講邊D名佢地鐘意, 例如狗女會叫 Chipie, 狗男會叫 Snoopy, 又會叫 Cannelle, Vanille, Ginger, 同 Caramel, 以我觀察, 佢地好鐘意搵食物做名, 糖名個D

      刪除
  6. 英國都成日有這種name 趨勢表,貓狗都有架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地仲有出書, 幫佢地諗下改乜野名添

      刪除
  7. 香港那邊,黎明大紅那段時間,女人個個都叫阿Ann!

    回覆刪除