2014年5月13日 星期二

Pancake Burger 班戟漢堡

大清早醒來, 很想吃甜食, 就趕快到廚房做 pancake。 因為太著急, pancake 做得不大美觀, 幸好味道還不太差。有人用了自家巧克力醬跟香蕉做了個 pancake burger。




在做 pancake 時, 有著堅定意志, 不會受到小挫折而退縮的狗哥常伴左右。 友人曾笑說, 如果狗哥有這堅定不移的討吃精神來唸書, 隨時可以拿好幾張文憑, 甚至可以選上法蘭西總統, 哈哈。

25 則留言:

  1. 回覆
    1. 我之前都心軟, 俾佢食, 攪到佢一見人食佢又想食, 其實唔係一個好習慣

      刪除
  2. 佢咁嘅眼神,反而我要好堅定先可以拒絕佢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家要改佢既壞習慣, 所以唔會俾

      刪除
  3. 回覆
    1. 你想食, 可以去麥當當, 我想食就要自己整, 我附近既麥當當開十一點半, 無早餐食

      刪除
  4. 見狗哥個樣,我一定心軟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都係, 結果攪到佢成日想食, 唔係好習慣黎架

      刪除
  5. 那個香蕉 pancake burger 看起來好像很好味!
    狗哥咁有耐性,就叫某人分半個香蕉 pancake burger 給他吃吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 某人唔會分俾佢啦.... 同埋佢成日話唔好養成狗狗人食佢又食既習慣

      刪除
  6. 狗哥等咗咁耐,一定要請佢食呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得呢, 一來要控制佢體重, 二來我地食時俾佢食, 佢就一直都想食, 唔係一個好習慣

      刪除
  7. don't eat too much sugar food
    old fast

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 之前我見佢咁可憐, 就俾佢食, 攪到佢成日心思思想食呢

      刪除
  9. 我都想搵隻忠誠可愛的狗來做特首.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家個位都係架, 不過唔係對香港人忠誠啫

      刪除
  10. nutella加香蕉pancake,我一定投降,食幾份都得!
    見到狗哥咁眼神,我都會投降。。。。。要咩都俾。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果俾慣左, 就麻煩啦, 佢成日想食

      刪除