2014年5月17日 星期六

Grace de Monaco

今年康城影展的開幕電影 Grace de Monaco 未上映前已引起不少人注意, 新聞多多, 先有說監製跟導演不和, 後有 Grace Kelly 三位子女批評電影失實, 要杯葛這電影。 不過 Nicole Kidman 始終都有號召力, 而且導演 Olivier Dahan 曾執導 La Vie en rose, 自然吸引不少記者採訪。



然而對這電影的評語卻不是預期中的好。 有評論說, 影片拍得美, 可是很平淡空洞, 不明白為什麼可以把一個豐富的題材弄得沈悶。 更有說這電影比去年的 Diana 還要差。 有人甚至形容以此電影作為開幕電影, 就像個以骨折為開始的一星期滑雪之旅。 據說電影中的 Charles de Gaulle 還開口說英文呢。

我還未有機會看這電影, 而這些負面評價都令我看這電影的意欲大減。 此外, 我看了電影預告中的 Tim Roth,  我真的不能把他和 Rainier III 連在一起。 可能我對他的印象仍停在 Lie to me 的  Dr. Cal Lightman 的角色吧。


14 則留言:

  1. 睇咗個trailer, 見到Nicole Kidman個膠面已經唔想睇. 其實Diana已經拍得差, 如果仲差過佢就真係想像唔到可以有幾差.

    回覆刪除
    回覆
    1. Nicole Kidman 個樣真係幾假下, 套戲主要都係靠佢孭飛, 男主角就唔吸引啦
      之前仲有D期待, 而家睇左D影評, 又真係唔係點想睇

      刪除
  2. 回覆
    1. 我前排至睇番佢 Far and Away, 佢個樣真係差好遠呢

      刪除
    2. 佢Rabbit Hole果陣個樣已經開始好膠

      刪除
    3. 我睇左篇野好抵死, 話佢既new face 同佢套新片一樣咁差, 哈哈

      刪除
  3. 我又唔覺咁差喎. (I mean齣戲)

    回覆刪除
  4. 唔怪得話nicole kidman 行紅地毯時俾人噓啦

    回覆刪除