2014年5月20日 星期二

又捐血

距離上次捐血已有兩個月, 又是時候再去捐血, 之前我也收到經短訊傳來的溫馨提示。 捐血程序跟上次一樣: 登記、見醫生、捐血。 這次護士人很好, 跟我有講有笑, 但技術就...... 我這次給刺穿血管時, 比上次痛多了。  


跟上次一樣, 我這一次也是捐了 480 ml, 不過就只花了十分鐘而已。 護士小姐跟我說, 我的血小板比較多, 所以血液流動會比較慢。 她叮囑我下次來捐血前可以多喝點水, 會有點幫助。

這天 Rotary Club 做了個小型自助餐來慰勞來捐血的人, 所以除了平常有的麵包、芝士外, 還有壽司、 terrine 跟 flan pâtissier。 



我們臨走前, 職員還給了我們一份小禮物。 有人笑說, 我下次捐血前, 可以多多練習。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 平時得牛角包, 朱古力包架咋, 飲野除左咖啡或茶, 仲有清水同汽水, 今次應該係 Rotary club 做宣傳, 所以有個小型 buffet

      刪除
  2. 回覆
    1. 其他地區唔知, 我呢頭唔算多, 一日都唔夠200人

      刪除
  3. so many delicious food after the donation!
    we've only got biscuits
    i'll go there next monday

    回覆刪除
  4. 你有善心, 我冇捐血廿年啦, 自己唔夠使!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在還OK, 無咁有錢幫人, 就捐血幫下人啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 平時得包同芝士, 今次係特別攪架

      刪除
  6. 回覆
    1. Rotary club 攪宣傳, 所以有小型 buffet, 平時就係包加芝士

      刪除
  7. 有意思!480 ml 算唔算多呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見男女都係捐 480 ml, 我上網睇, 我見話每次可以捐400-500ml

      刪除
  8. 你真有心!我已經有好多年無捐血,每次在香港想話去,都係病。在其他地方未捐過,在法國,我家相公都無捐血。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想幫下人呢, 而家成日覺得以前係香港做得唔夠呢

      刪除
  9. 我都有N年無捐血, 我以前捐得好勤力架。

    回覆刪除