2014年4月29日 星期二

大雜燴通粉

把前一晚吃剩的烤雞煎皮折骨, 再配菜絲跟紅蘿蔔, 便成為了我的一人午餐: 大雜燴雞絲通粉。


看到有關「一蚊雞」的新聞, 話說來光顧的大都會點這道菜, 不過到了最後再吃不下時, 這「一蚊雞」又不可以打包帶走,  便把它留在桌上, 只吃了數塊的剩茶最終成為廚餘。 雖說便宜不要是笨蛋, 但都要學懂珍惜食物。 我最怕人家叫了一桌子的菜, 誰知眼闊肚窄, 又不願把它打包, 那些剩菜淪為垃圾, 很是浪費。

14 則留言:

  1. in France, it seems it is not polite to take home left-over food or wine from restaurant

    回覆刪除
    回覆
    1. Have you seen the movie L'Arnacœur? Romain Duris tried to find the "flaws" of Vanessa Paradis' fiancé. And asking for a doggy bag is exactly one of them.

      刪除
  2. 香港人 (中國人)出左名浪費食物啦。今次我在香港見識過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有怕蝕底添, 去食自助餐, 好次打到黎咁, 攞多多又食唔哂, 唉

      刪除
  3. 據說如果顧客在德國餐廳剩下一桌子菜而結帳離去的話,是會被罰款的!
    各處鄉村各處例,有些國家或地區的人認為,把在餐廳吃不完的食物「打包」回家是寒酸或無禮的行為!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以唔好要眼闊肚窄, 叫到一枱都係又食唔哂
      我試過返大陸同同事食飯, 佢地就係咁, 叫多多又食唔哂, 佢地做東道, 我同老闆講點解唔打包, 老闆話要俾面主人家 @@

      刪除
  4. 美國的中國人都比較唔浪費,會打包的

    回覆刪除
  5. 以前同朋友一齊出街食飯,多數由我點餸,因為我次次都因得準,叫得唔會太多,又唔會太少,最唔想浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫菜係個學問, 太多太少都好似唔係幾好咁, 你預得準, 叻叻

      刪除
  6. 香港人有時都幾浪費,好似話,香港的廚餘量位居全球首幾位

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個報導法蘭西人平均每人扔左 20-30kg 既食物 ==

      刪除
  7. 我係呢邊都興打包,最討厭浪費食物

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前同同事去飲茶, 食唔哂都打包, 之後當下午茶, 嘻嘻

      刪除