2014年4月18日 星期五

壞消息

我們本想到附近的亞超入貨, 到達時, 晴天霹靂, 那超市已改頭換面, 不再是亞超了。 入內走了一圈, 這超市冷凍櫃大多是清真食品, 新鮮蔬果比大型超市售賣的也便宜不了多少。 米、豉油、出前一丁都再也找不到啦。

我之前自恃附近有家亞超, 最後一個麻油麵都給我消滅了, 嗚嗚。 超市的即食麵只有這 YumYum。 有沒有吃過它呢?  如果有的話, 請告訴我味道如何。


18 則留言:

  1. Bonsoir! Peut-etre c'est le temps tu changes ta habitude ;)

    回覆刪除
  2. 超壞消息!以洋人標準計,我覺得YumYum唔算差

    回覆刪除
  3. 亞超變了回超,咁搞笑?
    唉,方便麵的麵條都是差不多的,如果味道不對你一向的口味,便自己另煮一個湯底都很容易嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能回超係呢區先至有市場, 亞洲野唔係好吸引到佢地呢。
      我會試下你個方法, 呢度有個牌子 Suzi Wan, 有出麵呢, 不過我未試過

      刪除
  4. 確係壞消息,無出前一丁點算?

    回覆刪除
  5. 叫香港既家人寄d物資救急啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 長貧難顧, 我無必要唔會叫佢地寄野架

      刪除
  6. 有冇即刻search吓附近邊度有亞超??

    回覆刪除
  7. 無得賣亞洲食品又真係幾慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 要習慣下, 又或者真係搵日揸車去賣, 不過來回加埋四個鐘, 唉

      刪除
  8. very salty for me
    don't like it

    回覆刪除
  9. 雖然我不愛亦甚少吃即食麵,但都覺得你好可憐啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好 Mrs Tin Tin 俾左個網址我, 我會試下網購 ^^

      刪除