2014年4月28日 星期一

Fête de la moto

離我家不太遠的小城於過去的星期日有個一年一度的電單車節, 車迷J先生又怎會錯過?  可惜是天公不造美, 時晴時雨, 我們到達時仍下著毛毛雨。


會場外已泊滿了電單車, 牌子離不開 Kawasaki 跟 Honda, 反而歐洲牌子如 Renault 跟 Mercedes 又不大多見。  忽現發現 Hyosung, 初時還以為強國出產, 後來才知道是韓國品牌。



會場這邊廂全泊了哈利



肚子餓, 只想隨便吃點東西, 也要有無限耐性


這單車跟電單車的表演有點看頭, 小伙子們都應經過訓練。 其實還有一個表演在會場另一邊, 非常業餘水準, 看得人打呵欠。



這攤位提供電單車測試服務


土風舞表演, 看得出表演者樂在其中。 我們還見到平時來派郵件的郵差小姐也有份兒表演。



離開前, 我還要一吃 ChiChi, 六條 ChiChi 要三歐元。 ChiChi 像是 beignet, 在炸了的粉團上灑了糖。 不過今次的 ChiChi 炸得比較乾, 不太好吃。


回程途中, 看到救護車出動, 我們也要讓路。 原來是電單車出了意外, 這是樂極生悲嗎?

10 則留言:

  1. 總覺得揸電單車好危險,尤其喺highway上,一般都無特别留意電單車,但佢哋就好快喺你左右出現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日都係呢, 有D摌雹單車既, 仲係公路表演, 可能佢地覺得自己好型掛, 完全唔理人

      刪除
  2. 派信這些粗重工作都由女士擔任,真的是男女平等了!
    郵差小姐下班後表演土風舞,可能是兼職呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度派信會輕鬆D掛, 佢自己揸郵局車, 停左係度, 就逐家派, 有大型既就揸到去門口, 佢地應該最怕家有惡犬 ^^
      今日見到郵差小姐, 佢話佢地參加左個免費興趣班, 仲叫我去玩下呢

      刪除
  3. Renault, Mercedes有冇出電單車架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係個度見到呢, 應該唔會似係強國買電器咁, 鐘意乜野牌子就痴上去排, 嘻嘻

      刪除
  4. 雖然天氣麻麻,但氣氛幾好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然間中落雨, 但係都多野睇, 尤其係車迷, 睇唔同型號, 都已經好開心呀

      刪除