2014年4月6日 星期日

辣味茄汁斜管麵

這個辣味茄汁斜管麵是我上次做的蕃茄意粉變奏。 我除了用蕃茄、洋蔥跟羅勒, 還放了自家指天椒跟月桂, 再開小火把醬汁弄稠就可以了。 我還放了點忌廉, 而意粉換作了斜管麵  Penne 而已, 仍然是個無肉午餐。


J先生向來做的西洋雲吞, 總愛用芝士忌廉作醬汁, 膩得要命。 我試用這辣味茄汁來拌勻西洋雲吞, 吃起來帶點酸辣, 少了點油膩感覺。


再來一小片巧克力蛋糕, 心情頓時變得愉快。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. ooops.....打錯字添, 月桂至真, 改番啦 >3

      刪除
  2. 公司canteen既pasta類都係多cream多cheese, 日日食都好膩, 所以我一星期都會有三兩日自己帶飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係好鐘意落 cream, 有時好膩, 你自己帶飯, 健康D

      刪除
  3. 回覆
    1. 仲未咁叻啦, 希望遲D成功整到啦

      刪除
  4. 斜管麵我鐘意食,覺得好過蝴蝶粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果整通粉沙律, 我又鐘意用蝴蝶粉多D

      刪除
  5. 回覆
    1. 我係 google search 架, 我見台灣有D食譜叫筆管麵

      刪除
  6. 如果太多芝士我又接受唔到囉

    回覆刪除
  7. 斜管麵,好有趣的名字。

    回覆刪除
  8. 妳今餐三樣野我都好鐘意食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 所以近來經常係我屋企出現

      刪除
  9. 呢個正呀!
    我們都有整三茄pasta, 用鮮茄,茄膏和茄乾,真係好夠茄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意, 蕃茄好有營養, 又好味呢

      刪除