2014年4月24日 星期四

Mexican Chili 墨西哥辣醬

都說我們愛吃豆類, 這次就做了 Mexican Chili。


精髓在於這調味粉。


我們沒百分百依照調味粉上的食譜來做。 除了用上免治牛肉、蕃茄跟紅腰豆, 我們還多放了點洋蔥和辣椒。 我吃時不覺太辛辣, 很好下飯。 我下次可以試做一下我喜愛的 Chili beef soup 啦。

我們還準備了一份給鄰居太太。


鄰居是上了年紀的夫婦, 鄰居先生上星期到位於巴黎的醫院做手術, 鄰居太太要出城探望。 來回需時,  她回來時都已經晚上七時多了。  她還拜託我們給她溜狗。 他們的狗已有十三歲, 是位狗婆婆, 名副其實的「眼又矇耳又聾」, 人家按鈴, 她都聽不見啦。 不過她到了花園, 依舊活潑非常。



14 則留言:

  1. 要到巴黎的醫院做手術?附近冇合適醫院?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢做既都算係大手術, 所以建議出城做, 應該設備好D掛, 我有另一鄰居前排耳有個瘤, 都係出城做手術架

      刪除
  2. J'espere ton voisin est bien!

    回覆刪除
  3. 呢個同唔同chili con carne??

    回覆刪除
  4. 去巴黎要幾耐時間呀?
    呢個餸做成湯,飯都唔駛食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果塞車, 一程要成兩個鐘架, 呢度D鄰居住慣左, 佢地其實幾怕出巴黎。 我下次會試下做湯架

      刪除
  5. 希望你的鄰居快D好返啦!

    回覆刪除
  6. 好久不見!
    食豆有益呀, 祝你鄰居早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都遊完巴黎, 唔好俾D尿臭味嚇親呢 ^^
      我鄰居進展好, 好快可以出院

      刪除