2014年4月26日 星期六

Avril Lavigne 的 Hello Kitty

看了 Avril Lavigne 最新的 MV《Hello Kitty》, 我真的有點失望。


有人批評這 MV 有歧視成份, 我又不大同意, 只覺得 MV 裡的 Avril Lavigne 跟我印象中酷酷又帶點 punk 的形象不大相符 (雖說她曾說過她不是 punk)。而MV 呈現的日本風帶點日漫感覺, 那是不是外國人對日本流行文化的印象呢?

聽著她唱 Minna saiko, arigato, ka ka ka kawaii, ka ka ka kawaii 和 Kitty Kitty, Hello Kitty, 再看她那一身 kawaii 打扮, 直教我起雞皮疙瘩。

我還有個問題, 現在年青的都喜愛這「剷青」的髮型嗎?  我有點看不順眼呢。




12 則留言:

  1. 早幾日睇日本電視有介紹the making of 呢個MV. btw佢好似出過日文歌.

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.youtube.com/watch?v=L0D-3LLkzk8

      刪除
    2. 相對其他地方, 佢係日本有市場, 所以佢要唱一兩句日文取悅下粉絲

      刪除
  2. 異常恐怖的歌!

    當年她出道時尚有點rock rock哋,依家居然慘烈成咁,真係無言...

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見佢條 cupcake 裙, 就已經=O, 聽埋首歌真係當場有烏鴉飛過, 唔怪得 billboard 話聽完似被火車輾過

      刪除
  3. 剷青真難看,我都睇唔順眼。

    回覆刪除
  4. 完全跟她之前個image兩個人來。。。。。

    回覆刪除