2014年4月1日 星期二

Philadelphia x Milka

有人偶然在超市發現了 Philadelphia x Milka, 誓要買回家一嚐。 我一直都覺得這紫色乳牛偏甜。 我在連續開夜班時, 喜歡吃 Lindt 的 70% 黑巧克力, 它是我熬夜的工作動力。

說回這 crossover, 當有人把它評為不太甜時, 我心中大概有個底。 我最終一試它是什麼味道。 我先試了一口, 那絕對是紫色乳牛牛奶巧克力的味道, 真的是甜甜甜......

我用來塗在 brioche tranchée 上, 配上黑咖啡, 對我而言, 是個可以接受的配搭。  

 


 

10 則留言:

  1. 我覺得milka太甜啦,nutella啱口味d

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度D人好鐘意 nutella, 不過我又唔好呢

      刪除
  2. Philadelphia我都係覺得原味同加herb版本最好味, 幾年前出過一隻同蜜糖cross over, 麻麻地,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意佢個三文魚味同 garlic & herbs

      刪除
  3. 都係奶醬多好食,冇打算試呢個.

    回覆刪除