2014年4月25日 星期五

Boots

沒想到我在法蘭西的第一次網購居然是越洋買 Boots。

Boots 的 No 7 Hydration Mask 是友人推介, 它伴我渡過了個乾燥的冬天。 近來物資短缺, 忽然想起或可以一試買 Boots。 下單後不到一星期就收到了。 然而我今次想試用一下比較便宜的 Botanics 系列。 慳家C9心態就是, 就算不合用, 也只是£45 (連郵費) 而已。


我用過不少護膚品牌子, 對此很有冒險精神, 自然也試過中伏, 為數也不少。  不過我從沒試過花數千塊來買面霜, 因為明白不會塗了那面霜, 立即變了 Michele Reis。 打開郵包後, 看到產品上的 Made in UK, 我都舒了口氣。 之前還在香港時, 有專欄推介 Olay 的 Super Cream。 我本想一試, 但當我看到廣州二字, 就打了退堂鼓。 可能是我有偏見吧, 對有 QC 沒 QA 的國家出品, 信心不大呢。

至於我今次有否再中伏, 請看下回分解。


11 則留言:

  1. 咁你要post Before同After喎.

    回覆刪除
  2. 我都鍾意嘗試不同牌子,有貴有平, 其實分別不大,要靠飲食和養生。不過從來不用Olay, 因為讀中學時,一位教英文的男老師說它的品質唔好,detail 已經唔記得了,因為入左腦,所以唔會用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得有人講過, 個時唔係叫 Olay, 叫玉蘭油, 有人話佢會致癌, 不過我唔知真定假

      刪除
  3. 這牌子曾短暫在香港屈臣氏出現, 到我想買的時候, 它就消失了. 我用護膚品, 都是幾年轉一次牌子的, 用LANCOME最耐, 但依家用了較便宜的. OLAY, 我覺得佢好油, 不會用來塗上面.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多牌子都用過, Estee Lauder, Origins, Kiehl's 甚至日本牌子 Kose, Shisedo 都有, Lancôme 用過, 不過我之後起粒粒就無用啦, Olay 就無呢

      刪除
  4. 我網購咗好耐喇。仲有放嘢上網賣,好方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日覺得試上手, 有得掂下至安樂, 我都試過搭單買衫, 都有D賭彩數

      刪除
  5. 以前都有用過botanic的身體磨沙,好便宜一大盒又好用!
    我呢兩年用緊Kiehl's
    其實法國好多藥房品牌都好好用,但網購又係幾exciting! 而且45鎊包郵好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係見佢唔貴, 即管試下, Kiehl's 既洗頭水護髮素都好用架

      刪除