2014年4月8日 星期二

雞的疑惑

前兩天 M6 節目 Capital 的專題報導, 教我看得皺眉。 根據報導, 市面上標有 bio 又或是 Label Rouge 的雞大約要每公斤7歐元, 然而大部份家禽類的售價是3歐元左右, 即是前者的一半。 為什麼有這差距?  報導就讓我們一睹這些雞隻的飼養情況。

這些雞場飼養的雞隻甚多, 環境擠迫不用說, 所有雞不見天日, 牠們第一次見陽光, 就是要去送死。 雞農為了圖利, 就給牠們吃生長激素, 有些雞胖得已站不起來, 而且牠們身上的羽毛也不多。 有些雞或已受傷, 或已死亡, 身上都長了蟲, 這些蟲帶有細菌, 而其他雞又會吃掉這些蟲, 因此受到感染, 所以雞農又給雞吃抗生素。 這些雞除了出現在超市的急凍櫃中, 還會隱藏於可在急凍   nuggets, 雞肉腸, 又或是 cordons bleus。

報導還有製造雞肉腸的過程。 雞肉腸主要材料是已去掉了大部分肉的雞殼, 把它攪碎, 再加其他調味, 就是在超市大賣的雞肉腸。 他們把雞肉腸跟 cordon bleu 拿去化驗, 發現有骨的成份。 我看了之後, 完全失去了吃雞肉腸的意欲, 可憐我還有兩大條在冰箱呢。 嗚嗚......

事實上, 超市出售的雞曾被驗出有抗生素抗體的細菌, 雖說細菌會在雞肉煮熟時死亡, 不過在處理生肉時, 我們就有機會接觸到這些細菌。 因此在處理生肉後, 要依照董太金句: 洗手洗手洗手。

看了這節目, 我也有得著, 就是要學懂看標籤。 這雞標明了飼養日數最少是81日, 而且是在 plein air (open air) 飼養, 看來是較安全啦。   




20 則留言:

  1. 我度d雞冇標明飼養咗日.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都唔係隻隻有, 我都係最近學識咋

      刪除
  2. but then you are assuming those who write bio or label rouge do not lie ... Anyway, try to eat different food/food types to balance ...

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都開始比係香港食少左肉啦, 儘量食多D蔬果

      刪除
  4. 怪唔之雞肉腸平過其它腸喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完之後, 我完全唔想食, 有人仲要話可能其他腸都係咁 T-T

      刪除
  5. 我所有肉類都只食瑞士本土出品, 因為呢度d農業規格高過歐盟標準, 我睇過報導匈牙利d農場環境好差.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都會揀法蘭西野買, 點知有人都會為錢唔顧其他人既健康

      刪除
  6. 為求賺取最大利潤,食品生產商都各出奇謀去賺到盡!早幾個月前歐洲好像爆出用馬肉充牛肉出售的醜聞!
    說不定人類有天要回到原始社會的狀況,要在家園附近種菜、養豬、養雞食才能安全!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有搵用來做科研馬肉當食用馬肉賣呀, 以前我有睇佢地有D人就係D肉打水, 等佢重D, 賺多D, 唉

      刪除
  7. 老爺奶奶睇咗類似報導又係驚咗,轉食bio,點知後來爆出標籤醜聞。我覺得「分散投資」最安全,唔好買死同一品牌、同一國家、同一超市嘅食品,咁任何一面某天出事自己個心都好過d

    回覆刪除
  8. 英國雞場的情況都差,我買德國走地雞食,貪平D。 食好D便買法國雞(label rouge),不過要去遠D買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係想食得安心, 都要花時間慢慢揀

      刪除
  9. 如果要我食齋就慘喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔得呢, 不過而家儘量少食D肉

      刪除
  10. 你都好有label睇,我呢度咩都冇,只覺得D雞唔好食,我地都食少左好多雞,但其他肉又不是一樣?
    對我們來說,分散投資應該暫時比較可行。。。同埋忍手唔好買processed food

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完全同意, 有D係超市賣既半製成品, 裡面D肉其實都唔知係乜野, 都係要儘量少食

      刪除