2014年4月22日 星期二

好消息廣播

不知道我老家那位曼聯死忠粉絲得知 Moyes 吃了豉椒炒魷後,  會不會熱烈地彈琴、熱烈地唱呢?  他今年應該哭了不少波喪啦。XD


我對足球的興趣不大, 只會每天看晨早新聞時, 留意一下賽果而已。 J先生對足球也興趣缺缺, 反而愛看欖球。 他總說欖球一點也不暴力, 反而是個需要智慧和合作精神的運動。 球員大都自律及尊重遊戲規則。 雖然他盡力解說, 但是我仍未看懂呢。 坦白說, 我還是比較喜歡看排球和網球比賽。

23 則留言:

  1. 今日facebook洗版 :P 我曾經都係MU迷.

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左我老家個位, 我識既朋友都無人係曼聯迷, 反而佢地鐘意阿仙奴同利物浦

      刪除
    2. 以前响香港成日要捱夜睇波, 果陣又有老豆一齊睇; 宜家嚟到歐洲無時差喇, 但又無人陪我睇, 我老公對足球無興趣, d球例反而係我教佢的. 睇tennis我一個人睇都可以睇到好high, 不過足球真係要一大班人一齊嗌先至過癮, 所以我宜家都睇少咗波咯.

      刪除
    3. 以前D人唔興出去一齊睇波, 多數都係屋企睇, 有大賽半夜播, 個D叫聲真係環迥立髒聲。 仲有以前D譯名文雅D, Chelsea 唔係叫車仔, 叫修爾斯

      刪除
    4. 阿士東維拉以前叫"雅仕頓韋勒",好有英國味。 :)

      刪除
    5. 香港以前D譯名好聽好多, 而家要跟強國, 例如以前叫雪梨, 而家要叫悉尼, 我就覺得雪梨靚好多

      刪除
  2. 我家又係冇球迷呢,仲好!靜d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎, 以前有球賽係半夜, 個晚都唔駛點瞓

      刪除
  3. 這個世界就是這麼現實的了,做不出成績交白卷,話之你係天王、博士都照炒,足球壇亦不例外!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港D官就無論幾差, 都唔係有事 ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 莫耶斯唔夠一季就變咗莫耶屍。

      刪除
    2. 完全唔明當時點解會揀佢, 佢應該攪唔掂班球員

      刪除
  5. 無興趣佢講幾多次你都聽唔入耳嘅

    回覆刪除
  6. 呢度唔興睇足球。
    咁啱紐約籃球隊教練又係食豉椒炒魷,好現實嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個度應該興睇 NBA 同美式欖球
      MU今年成績咁, 又難怪要搵人問責

      刪除
  7. 某人講得好:昨日是其餘十九支英超球隊最黑暗的一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. MU 今年成績差到無朋友, 出年歐洲聯賽唔會見到佢地, 除左無左舊錢, 仲無哂面呀

      刪除