2014年4月17日 星期四

復活蛋

鄰居送來了一盒蛋, 打開一看, 有驚喜, 原來是復活蛋。



雖知道復活節將至, 不過沒留意在香港明天開始便是公眾假期。 法蘭西只有星期一 Lundi de Páques 是公眾假期。 面對排山倒海工作的朋友們應該可以在這幾天可以好好休息。

16 則留言:

  1. 好靚喎,咁多隻色都是第一次見,鄰居真係有心思

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地烚左D蛋上色, 然後同D朱古力蛋混埋一齊, 再叫D細路去搵, 都有心思架

      刪除
  2. Les oeufs sont en chocolat? Je pense tu habite dans une petite ville dans la campagne?

    回覆刪除
    回覆
    1. Ce sont des oeufs durs...... oui, on vit a la campange

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 烚蛋上色, 佢地整好再同朱古力蛋混埋一齊, 再叫D小朋友搵

      刪除
  4. 我呢度唔覺有半打裝嘅蛋,有一打,打半,二打都有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有半打, 一打, 仲有二十隻同三十隻裝

      刪除