2014年4月23日 星期三

懶人午餐~~菠菜蛋

雖然這個懶人午餐多菜少肉, 可是它仍帶著邪惡的影子。


它類似菠菜烘蛋, 然而我從不會為了我的一人午餐而開焗爐。 我只是用了易潔鑊來做, 炒香洋蔥、煙肉和磨菇, 再把菠菜炒熟, 加入忌廉, 用鹽和黑胡椒調味, 最後放進雞蛋, 就完成了。  

吃午餐時, 電影台正播放著  Paranormal Activity (港譯: 午夜靈異錄像), 聽說是套賣座電影, 那就乖乖坐下來看, 看了一個小時多, 完全不明白為什麼這電影會賣個滿堂紅。 我的評語: 悶到呢......我心目中的恐怖片經典, 仍是閃靈跟凶兆, 那時嚇得我半死。 我現在仍記得打字機上的 All work and no play makes Jack a dull boy。

15 則留言:

  1. Je ne mange pas de lait et de fromage.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ce n'est pas grave. Ca en fait plus pour les autres.

      刪除
  2. 少菜多肉-----少肉多菜?
    我好少睇恐怖片架,因為可以驚好耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又寫錯野啦, 係多菜少肉至啱
      我睇完又唔會驚好耐喎, 唔會成日諗住

      刪除
  3. ce n'est pas un déjeuner fait paresseux. vous avez bien fait!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,呢個點叫懶人午餐呀!你要來睇睇我剛才那個大堆頭冷飯菜汁才是懶人餐啊:P

      刪除
    2. 冷飯菜汁我都有食架, 不過剩係翻熱, 又唔駛寫一篇啦 ^^

      刪除
  4. Shining小說都好驚嚇, 雖然電影版其實改咗好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. Stephen King 一直都唔鐘意 Stanley Kubrick 個版本, 後來有個 TV mini series 就跟番佢個意思拍

      刪除
    2. Stephen King 原先劇本都寫好埋添, 點知Kubrick一早自己搞掂哂, 激死佢.

      刪除
  5. 回覆
    1. 出去食, 加隻蛋, 都可能收多十蚊架, 嘻嘻

      刪除
  6. merci beaucoup
    人人都話鮑起靜做得好好, 我一定睇丫

    回覆刪除