2014年4月21日 星期一

不是阿花

這陣子天氣尚好, 下午都有陽光, 我們會打開通往花園的門, 好讓狗哥自行進出, 享受一下陽光。

正因為門已打開, 今天又來了這位貴賓, 是鄰居的寶貝。 這位帥哥名 Garfield, 跟阿花一樣都是虎紋貓。 他的標記就是那四條腿。J先生以前常說他是破壞王, 誰知一山還有一山高。 我家少爺二號比他頑劣十倍。 所以不要批評人家的寶貝, 否則真的會十倍奉還啦。


16 則留言:

  1. 這位帥哥 Garfield 躲在檯下面悠然自得,看來是等待你的少爺二號回來,想跟牠交個朋友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家少爺呢排唔開心呢, 前排被阿花瞓左佢張床之後, 每日食完就閃, 直到今日大戰阿花, 佢險勝, 先至肯乖乖係度瞓晏覺 XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢唔係成日出現架, 成日係度既有四五隻度啦

      刪除
  3. 做乜隻隻都鍾意去你度打躉嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我屋企似 Kinder 出奇蛋, 有得食有得玩, 哈哈

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢地都好可愛架, 好似三毛哥, 日日都黎乖乖等食, 又肯被人摸下, 都乖仔架

      刪除