2014年4月16日 星期三

〔蛋糕〕Carrot Cake

這個紅蘿蔔蛋糕是我近期誠意之作。 首先要把核桃去殼, 這任務對笨拙的我是項挑戰。 冒著把自己的手指敲碎的險, 最終順利完成。


然後就把紅蘿蔔刨絲, 刨呀刨, 刨得手也痠了, 看來又是時候要多做運動。 看到我的無敵筷子嗎? 我又用它來拌勻麵糊跟紅蘿蔔絲和核桃。 


放進焗爐後不久, 就傳來了肉桂的香味。 二十五分鐘過後, 製成品終於面世。



某人近來又長了肉, 叫我擱置一下焗蛋糕活動, 只是這指令不會維持得太久, 呵呵。


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我好鐘意食 carrot cake, 不過要花時間刨, 今次仲自己開合桃, 係咪好有誠意呢? 嘻嘻

      刪除
  2. 紅蘿蔔蛋糕王子很愛,我麻麻,所以佢無得食

    回覆刪除
  3. 我鍾意食紅蘿蔔蛋糕,不過只有我食,所以好耐先做一次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都鐘意食, 不過要花時間刨絲, 唔會成日整呢, 懶嘛

      刪除
  4. 回覆
    1. 搵極都搵唔到呢, 又唔想再買, 所以用 Rolling Pin 狂打佢, 哈哈

      刪除
  5. 開咁多核桃,仲多過紅蘿蔔喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開左出黎得80g, 紅蘿蔔就刨左 250g

      刪除