2014年4月13日 星期日

我家社區的二手市場

早上六時多, 我已經聽到卸貨執拾的聲音, 全因為今天就是我們社區二手市場 brocante 舉行的日子。 打開窗一看, 鄰居已經在自己的攤位作準備。 那時的我反而擔心二號。  他昨天晚上出外玩樂, 天亮了他還沒回來。 我們怕人跟車都比平日多, 他會有什麼意外。  直到八時左右, 我們正和鄰居閒聊時, 他就慢條斯理地走回來。

我們在二手市場走了一圈。 這裡的 brocante 規模不算很大, 不用花太多時間就走完了。 還不到八時, 路的兩旁已泊了車。



我們這天空手而回。 我總覺得跟鄰居交易, 感覺挺別扭。 要是我是檔主, 鄰居看中了我的東西, 而又不是什麼昂貴物品, 我會直接給他好了。  鄰居朋友間還是不要牽涉金錢吧, 那關係會持久點啦。 

14 則留言:

  1. 天亮了他還沒回來>>>>阿媽等仔返的心情

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係一個晚晚都鐘意夜浦既仔

      刪除
  2. 直接給他好了>>咁又係. 收人錢怪怪的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁覺得, 賣個d又唔係名貴野,收錢好怪

      刪除
  3. 「要是我是檔主, 鄰居看中了我的東西, 而又不是什麼昂貴物品, 我會直接給他好了。 鄰居朋友間還是不要牽涉金錢吧, 那關係會持久點啦。 」
    Ah Mo 你這個觀念是中國式的。
    外國人的觀念是:友情還友情,數目要分明。尤其是錢的問題,就算是父子母子關係都要計清楚的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得朋友之間講錢會失感情, 因財失義既事成日見到

      刪除
  4. 我甚麼也放上 eBay 賣, 同事,鄰居朋友都唔好有錢銀瓜葛最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完全同意, 好多時朋友都係因為咁無得做

      刪除
  5. 玩到天光至返,返到屋企一定有排瞓

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢瞓到三四點, 食完野, 又話要出街, 佢過既係少爺生活

      刪除
  6. 最近我有同事都為咗買賣物品唔高興,千祈唔駛預我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友鄰居之間, 有錢銀瓜葛, 真係好煩, 分分鐘無朋友做

      刪除
  7. 一個社區的二手市場,以環保的心態處理最好,不好當生意來做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都係賣BB衫最多, 如果唔係賣得貴, 都可以諗捐出去

      刪除