2014年4月7日 星期一

執到寶

天氣開始回暖, 星期天的節目大都離不開逛二手市場 brocante。 這些二手市場的貨品大多是人們已不再合用的東西。最常見有嬰兒衣服鞋襪、書本雜誌、 餐具、 DVD等。 要淘寶, 就要早點出發, 否則找車位會是一件很令人頭痛的事。

今次我們居然有點狗屎運, 一到了 brocante, 就竟然給我們找到了它: 全新百葉簾一對。 檔主說買了它不久, 就要搬家, 在新居又用不上, 所以便轉賣。 配件齊備, 尺寸大小跟我家的窗絕對是速配, 還只需4歐元, 二話不說便買下來了。

回家後的首要任務便是把它裝上, 把舊的換掉, 它的遮光度比我們之前用的好, 難怪有人很是滿意。

18 則留言:

  1. 最開心莫過揾到又平、又靚、又合用的東西

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 所以我地即俾錢, 有人話檔主叫價10歐, 都應該有人要, 我地都估唔到咁平

      刪除
  3. 咁大的一對百葉簾只要價四歐元,真是超便宜了!
    若換了是我,反而擔心是否會不耐用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D葉係鋁片, 唔係膠片, 應該耐用D既

      刪除
  4. 你哋係咪大明星?遮光度要強??

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我地係大明星, 就分分鐘有人贊助啦, 仲駛自己裝既

      刪除
  5. 執到平貨,特別開心,我都鍾意行二手市塲,唔買都鍾意睇吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時真係會搵到心頭好, D絕版書, 又或者唱片

      刪除
  6. 又幾啱身噃,紅色好搶,靚呀

    回覆刪除
  7. 呎吋啱,仲要係全新添,不過點解叫做狗屎運,唔通係法文用語?

    回覆刪除
  8. 真好彩呢!早去真有著數!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早去搵車位都易D, 仲會有多D野睇, 多D選擇

      刪除