2014年4月10日 星期四

第一擊


今年種植第一擊: 番茄。


園藝事務由 J 先生親自處理, 零知識的我只能當個觀察員。 我起初還以為把它直接放到花園的泥土就可以, 原來是不行的, 因為我家花園的泥土不大好, 所以要另買些專門用來種植的啦。 為了使泥土肥沃, 我們更特意買了 Fumier de cheval。Funier de cheval 是馬的大小便, 混合稻草等而製成, 是一種有機肥。


先把用來種植的泥土跟有機肥混合


接著就築起個帳棚, 天氣冷時, 就要把帳棚蓋好, 不然的話, 植物會給冷死

最後就把番茄放進去


每天要給它澆水灌溉, 注意天氣, 夏天時才會有收成。


24 則留言:

  1. we planted melons, courgettes etc. before. But a lot of work for very small results. So, we stopped

    回覆刪除
    回覆
    1. Melons & courgettes need room to grow and so we do not choose them.

      刪除
  2. 種植真係唔簡單,對城市長大的你算是新體驗吧?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係新體驗, 以前試過種, 都係小盆栽, 仲要俾我整死左, 試過之後怕怕

      刪除
  3. 極之羨慕可以自家種的人. 可惜我連盆栽也會給弄死的, 不是我弄死的, 就是給貓頭整盆咬爛, 或者拖落地下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過曬死左我盆盆栽, 之後就唔敢再種

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都係, 我諗住俾佢曬下陽光, 之後開OT, 唔記得, 放完假返去, 佢就曬死左, 嗚嗚

      刪除
  5. 我露台種strawberries同bell peppers. 希望有收成

    回覆刪除
  6. 蕃茄唔難種既, 我舊年買兩棵苗放响露台種, 唔夠個半月生到成個森林咁. 你有成塊地種, 收成重多呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係植物殺手, 呢D事務留番俾某人啦

      刪除
  7. 如果夏天真的有收成都很快啊,還有一個月就到夏天了。
    種植蔬果看似簡單,其實內裡有很多學問!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D野真係唔係想像咁簡單, 去到園藝店, 我都唔知D野既用途呢

      刪除
  8. 我地用馬屎,自己做有機肥。有時都會買這種馬屎泥架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都可以自己買馬屎整, 不過有人話唔要整臭自己部車

      刪除
  9. 回覆
    1. 我無園藝天份, 自從曬死左盆盆栽就怕怕啦

      刪除
  10. 我以前間屋嘅花園剷草修翦樹木都要請人做,種植梗係免問喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有剪草服務架, 不過大部分人都自己整, 家中某人有時剷開草, 有時都問隔離鄰居駛唔駛幫手架

      刪除
  11. 希望你的蕃茄好收成啦!
    我家99有對魔術手,種咩有咩,他們一定會種salade和persil, 還有rosemary 和lavende, raspberry和梨

    回覆刪除
    回覆
    1. 你奶奶應該花左唔少心機呢, 呢D都係學問 b^^d
      我地之前種左既ciboulette都有收成, 另外今年會再種 basilic , thym 同 poivron, 我都希望成功呀

      刪除