2014年4月19日 星期六

〔甜點〕 Ch'pain d'chien

上回說到我家有限焗蛋糕令。 不給我焗蛋糕, 那我鑽一下空子, 正好我家有過氣麵包, 就來做個麵包布甸吧。

法蘭西北方人或會叫這布甸作 Ch'pain d'chien, 即狗麵包。 為什麼有這說法? 我也不曉得呢。

材料:

隔夜麵包 200g 或以上
葡萄乾 80g
朗姆酒 (Rhum) 100ml
牛奶 500ml
牛油 65g
糖 90g
蛋 3隻

步驟:
1. 把葡萄乾浸在酒內半小時, 隔夜麵包弄碎。
2. 把牛油放進牛奶煮熱, 變溫就可。
3. 把葡萄乾、酒跟麵包倒進牛奶, 再拌勻。
4. 蛋跟糖一起打散, 再加入已混合了麵包等的牛奶中, 再次拌勻。
5. 倒進已塗了牛油的盤子, 放進已預熱至160C的焗爐, 大約45分鐘即可。



我略嫌酒味稍濃, 有人就覺得剛好。不是說了要遠離蛋糕嗎?  有人說, 那不是蛋糕, 是布甸啦。看來愛鑽空子的不只是我一人。

10 則留言:

  1. 睇相就知yummy yummy, 我吃自助餐必吃此甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係丫, 不過香港食既酒味無咁濃, 我下次要輕手D

      刪除
  2. 呢個好好味,配雪糕唔cream超正

    回覆刪除
  3. Bonsoir Ah Mo, tu peut acheter les pates ici: http://www.dajiangyou.eu/40-instantnoodle

    回覆刪除
  4. 呢個唔同嘛,唔浪費係美德,值得鼓勵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔夜面包可以整西多, 都唔浪費架

      刪除
  5. 愛鑽空子>>咁即係唔焗蛋糕都仲有好多o野可以整啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子好聰明, 我唔焗蛋糕, 可以燉蛋, 整 scone 都得架嘛, 嘻嘻

      刪除