2014年4月4日 星期五

C'est du propre!

有天我一走進 GiFi, 就看見售賣 C'est du propre! 的貨架。 C'est du propre! (This is Clean!) 是個電視節目, 點子來自英國節目 How Clean is Your House? 主持人 Danièle 跟 Beatrice 會到那些骯髒得要命的居所, 幫忙清潔, 又會給一些清潔保養的小貼士。 我每次看到節目展示的家居, 都覺得不可思議。 有什麼人可以跟垃圾和蟑螂一起生活?  其中一集中的獨居女子, 她煮食後既不洗碗, 又不倒垃圾。 客廳堆滿塵埃和煙屁股, 床上也有數袋垃圾。 洗手間更不消提了。 我替她的鄰居叫苦。

 
 
說回 C'est du propre! 的貨品, 一對美美手套要差不多6歐元, 而一成套的清潔用品要12歐元。 那些清潔用品標榜用天然方法, 而且可以添補啦。 慳家C9如我只會看, 不會買。 我平時用來洗碗的手套, 超市貨式, 都只是1歐多。  難道我用了美美手套後, 洗碗會特別起勁?  不曉得這些貨品的銷路如何呢?



假如你想知道那些家居有多恐怖, 只要在 YouTube 一搜尋就看到了。 奉勸一句, 千萬別飯後看啦。


14 則留言:

  1. 原來你度超市手套要1歐多,物價真係高我哋一截

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有D平D既, 當然亦有貴啦, 不過我買既都係一歐幾既貨式

      刪除
  2. 一對手套要價六歐元,實在太貴了!

    回覆刪除
  3. 唔駛睇,聽你講都覺得好恐佈喇。

    回覆刪除
  4. 我很怕不執拾屋企的人, 此種人做事唔方好

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係唔只唔執, 仲要唔攪衛生, 廚房洗手間都起哂漬, 有人仲要話見到有蟲係洗碗盤爬出黎, 所以更加唔敢去洗, 係咪古怪人呀

      刪除