2014年6月18日 星期三

〔蛋糕〕Gâteau de crêpes

前陣子想起已有好一段時間沒做 crêpes, 忽然技癢, 同時又想攪攪新意思, 那就做了這個 gâteau de crêpes。


做 crêpes 要有耐性, 做這 gâteau de crêpes, 更加要有耐性加耐性。 先把 crêpes 的麵糊做好, 讓它靜置時, 就準備巧克力醬。 做巧克力醬, 先把可可粉和粟粉加進牛奶煮沸, 接著放入糖、蛋黃、忌廉, 慢慢拌勻, 最怕它煮得過火。

Crêpes 的麵糊靜置了一小時, 就可以去煎餅, 總共煎了十多塊, 只拿了其中八塊來做  gâteau de crêpes。 把巧克力醬一層一層塗上去, 為了滿足椰子怪, 我灑了點椰絲。 最後就把整個蛋糕放入已預熱的焗爐, 烘烤大約二十五分鐘, 好讓巧克力跟 crêpes 黏在一起。

家中某人的小建議, 就是這蛋糕隔天更美味, 因為 crêpes 吸收了巧克力的味道。



做這蛋糕, 前後花了差不多兩個小時 (烘烤時間不計在內)。 我跟家中某人說, 再做這甜點應是明年今日的事了。 他居然跟我說, 不用等那麼久, 我想做時, 他來幫忙就是了。 看來那人想吃的心思比我想做的強得多。

16 則留言:

  1. 呢個真係手工菜呀,王子比我有耐性煎crêpes呢

    回覆刪除
  2. 這個甜點咁多功夫,只用了兩個鐘咁快?
    當然是想吃的人的心思比做的人強得多,否則還會有人聘請傭人做菜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Ooops....寫得唔清楚, 唔計入焗爐時間, 已更新

      刪除
  3. 我唔係太好耐性,呢個唔會o係我個廚房出現.

    回覆刪除
  4. 真係少D耐性都唔得。不過好好好好食喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好食, 不過我罰企左成兩個鐘, 近期唔會整住啦

      刪除
  5. 多功夫嘅嘢都唔駛預我。

    回覆刪除
  6. 既然家中某人樂意幫手,下次讓他出手吧! 你負責預熱焗炉啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好主意, 我今日同佢咁講, 佢唔出聲, 扮唔明呀

      刪除
  7. 令我食指動, 不過我唔要椰絲啊.

    回覆刪除