2014年6月26日 星期四

看舊片 ~~ 原罪犯 Old Boy

《原罪犯》是許多電影迷的心頭好, 這韓國電影給 Spike Lee 翻拍了, 可惜這重拍作品票房跟口碑都不如理想。 雖知《原罪犯》得到很高的評價, 也摘下不少獎項, 不過我一直都不敢看, 因為我怕它血腥暴力, 那一幕生吞章魚沒看過的我也有聽聞。 昨天終於鼓起勇氣, 把它看完了, 看完那刻, 心情很沈重。



縱使電影歇斯底里、天馬行空, 但看到結局時那份震撼感久久不散。 男主角崔岷植的演出更是沒話可說。 原來他在 Luc Besson 最新的電影 Lucy 也有演出, 希望他的戲份不會像強國演員在荷里活片中般只是一閃而逝。




19 則留言:

  1. 套戲十年左右啫, 都唔算好舊 ;). 剪脷果幕驚到我呢..... 

    翻拍版本無睇過,淨係張poster已經太騎呢, 唔知重以為係笑片.

    回覆刪除
    回覆
    1. Josh Brolin 完全俾唔到一種平凡人可以為左搵原因可以去到幾盡個種感覺, 崔岷植真係一個好演員, 我之前睇過佢另一套看見惡魔, 都係一流
      個啲星星迷可以睇下韓國除左有靚人靚景, 仲有呢類型嘅戲

      刪除
    2. 我記得the making of 有生吞章魚果場戲既幕後花絮,導演邊睇住崔岷植食一邊偷笑 :P

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都等左好耐, 先夠膽睇
      不過唔好千祈飯後睇

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢套好血腥暴力, 意識大膽, 千祈唔好食飽飯睇

      刪除
  4. 在電影院看完後, 我久久不能平服, 一個復仇漢子前生竟是個無知大咀巴, 所以以其人之道還以其人之身, 原來可以這樣可怕. 我後來買了DVD重看, 最近又再重看一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話睇完心情沈重
      親切的金子相對無左個種震撼, 我想睇第一部復仇, 不過我都要有心理準備先敢睇呀

      刪除
    2. 睇啦睇啦, 睇咗第二, 三部曲, 無理由漏咗第一部嘛.

      刪除
    3. 好似話第一部最暴力, 我要儲下勇氣先呀

      刪除
  5. 睇過....感覺好扭曲...好黑色....但又唔知點解睇開有條路...睇埋第2,3部曲...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家睇剩第一部, 等我有心理準備至睇

      刪除