2021年12月14日 星期二

Miss France 2022

法國小姐選舉又告一段落。 每年我總想能夠看完整個比賽, 結果今年我還是失敗了, 不過卻打破了我的紀錄。 比賽開首時, 各位佳麗的自我介紹和表演足足一小時, 我乖乖看完了, 沒有轉台。 隨後我不敵睡魔, 卻又很神奇地在宣佈五強時醒過來, 沒有錯過冠軍加冕的一刻。

奪得后冠的是 Miss Île-de-France, 芳齡二十四, 從事地產業。


法國小姐比賽這幾年來一直備受批評。 我也看了幾場電視上的「口水戰」, 當中離不開物化女性的說法。 除此之外, 佳麗參選是不是應該視作「工作」也是話題之一。 就是負責性別平權的部長也來湊熱鬧, 認為比賽規定已經過時, 更反問為什麼有孩子的、丈夫過世的女人都不能參加。 同時亦有人提議大會應該容許變性人參加。 如果我是大會的負責人, 我不但不怕這些指摘, 甚至會無任歡迎, 就當是另類宣傳罷了。

類似這些甚為「正確」意見,  近來真的看過不少了, 我有時也會受不了。 例如 Miss Aquitaine 當晚的髮型, 有人認定是「災難性」, 更牽扯到是種族歧視。 這說法是不是有點誇張呢。 



11 則留言:

  1. 跨性別嘅去參賽我有保留,因為佢哋好多都係人工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實點解唔另外攪一個呢? 不過我咁講, 又分分鐘俾人話唔包容

      刪除
  2. 心目中最好睇(entertaining)嘅選美節目,係譚小環、李綺紅嗰年嘅港姐選舉,笑到肚痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 至少無咁多要搞政治正確嘅玩法。

      刪除
    2. 我當年都幾鐘意李綺虹架, 唔知佢而家係咪返左加拿大呢
      而家講咩都好似要自己審查, 唔係又會俾人話

      刪除
  3. 選美本身就已經係物化啦
    咁香港行得好前啦,當年嘅宮大媽生咗仔一樣出來獻世

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年好有gimmick架, 而家都唔知佢係邊呀

      刪除