2021年12月19日 星期日

Cruffins 可頌瑪芬

見到人家做的 cruffins時, 我已經想躍躍一試, 卻一直停留在「想」的階段。  想了又想, 這天終於扚起心肝動手做啦。

Cruffin 說是 Croissant 和 muffin 兩者結合而成。 先做好牛油麵包麵團, 第一次發酵後, 便將麵團排氣、分割, 再擀成長方形, 然後抹上牛油, 捲成長條狀, 之後切成對半,  捲成圓形放入 muffin 焗盤中。 待第二次發酵完成, 便放入焗爐烤好。

Cruffin 的味道的確不錯, 外層酥脆, 甚有牛油香。 然而它的質感真的不能跟可頌/牛角包相提並論, 我總是覺得欠缺了千層酥皮的那份感覺。

Cruffins 出爐時, 我第一時間想起了 brioche feuilletée, 相信我要找時間和它再相聚。

 


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝~~
      呢個同酥皮比較, 唔算太難整

      刪除
  2. 回覆
    1. 你個邊應該好易買到, 有興趣可以試下

      刪除
  3. 你唔介紹我都唔知有cruffins呢樣嘢。

    回覆刪除
  4. 我仲未食過呢,覺得會比牛角酥飽肚好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係兩樣唔同野, 個質感唔一樣

      刪除
  5. 呢個平時有買黎食,面頭再焦糖化d更正

    回覆刪除
  6. 整到...好似朵玫瑰花咁!
    厲害!

    回覆刪除