2021年6月25日 星期五

港式班戟

依着生果報的食譜做了好幾次港式班戟, 當時沒有想過所有東西一下子全都消失了, 還好我先前已把食譜記下來。 其實我還想試做其他的甜點或餸菜, 不過那些影片已經刪去了。 😢

食譜中的饀料包括有鹽牛油、花生醬和煉奶。 個人口味問題, 我不大喜歡加入煉奶, 所以以前在老家光顧店家時, 總會要求「走煉奶」。 

我意想不到的是, 專員覺得港式班戟比美式的好吃, 吃起來比較輕盈、鬆軟。 

除了專員是捧場客, 還有我家少爺。 看圖作文之少爺心聲: 究竟你們還在等什麼呀?   


材料: 雞蛋110g(2隻)、砂糖50g、鮮奶 210-220g、低筋麵粉185g、吉士粉15g、泡打粉10g、粟米油40g

餡料: 鹹牛油50g、花生醬 50g、煉奶80g

做法: 

  1. 雞蛋+半份砂糖拌勻,再倒入鮮奶攪拌均勻便可。
  2. 麵粉+吉士粉+發粉+半份砂糖拌勻後,順序加入油及蛋奶水拌成順滑麵糊。 
  3. 讓麵糊鬆弛30分鐘以上,使材料和味道更融合,增加風味。而且鬆弛過程能使筋性降低,做出來的製成品更柔軟。
  4. 預熱平底鍋,初次先抺上薄油,之後就不用了。倒入麵糊煎至金黃色,即可倒出。
  5. 班戟趁熱抺上花生醬、煉奶、牛油,然後對摺,趁熱吃最為滋味。
示範:Cannes Cheung



 

14 則留言:

  1. 生果yt頻道我有好多未睇嘅片依家都冇晒。失落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 平時會睇煮野, 試食, etc.

      刪除
  2. 我都有睇呢隻😍,乜都無哂嗰種唏噓,又怕佢地再出事嘅心情,真係非筆墨所能形容。

    回覆刪除
  3. 煎得好靚,最好食有煉奶呀!我會鍾意加埋花生醬。

    回覆刪除
  4. 我都鍾意煉奶,但買一罐會食好耐,所以唔用煉奶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好少用煉奶, 試過擺到發霉, 怕怕

      刪除
  5. 回覆
    1. 我見有人整左, 不過都唔會齊哂 T-T

      刪除
  6. 我喜歡加花生醬及果醬。
    你煎得好靚!

    回覆刪除