2021年6月9日 星期三

情迷高跟鞋

流行情報介紹巴黎世家2022春夏系列焦點: Crocs 高跟鞋, 三個顏色, 分別是綠色、灰色和黑色, 任君選擇。 繼上次的鬆糕鞋後, 這是巴黎世家和 Crocs 第二次合作。據說鬆糕鞋非常成功, 即使售價 680€, 依然售罄。

我實在是不懂時尚潮流, 不明白這款高跟鞋有何吸引, 看來是時候要進修一下美學才行啦。 😉

我還特意看了相關影片, 其中引起我注意的還有這個包包, 跟魚網袋有異曲同工之妙。


 


20 則留言:

  1. 下次行先一步拎埋個筲箕當潮流

    回覆刪除
  2. 設計師功力真係深不可測 (#曲)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我真係好似個model咁着出街, 唔知會唔會俾人當傻婆

      刪除
  3. ...真係
    ...唔係幾識欣賞...

    回覆刪除
  4. 我覺得流行衣飾唔一定靚,這對Crocs像個gimmick多一點,穿的人可能是為了過癮。(講開又講,有時去買衫,見到好多奇怪剪裁,都唔知點著上身。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪有話題先至最緊要呢? 先至可以引人買?

      刪除
  5. 醜到無以復加!任何索女穿上都變怪物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得真係除非lady gaga, 其他人着都會俾人以為係...

      刪除