2021年6月8日 星期二

Cheesecake au chocolat blanc et gingembre confit 白朱古力薑味芝士蛋糕

這陣子看了不少人家做免焗芝士蛋糕的方法和步驟, 當然是想從中偷師。 想當年讀書都沒有那麼勤力, 哈哈~~

觀察所得, 東西方方法大不同。 西方的通常會用脂肪含量高的忌廉, 東方則會用魚膠粉/片來幫助凝固定型。  我家會用那種方法, 應該也不言而喻。

這個白朱古力薑味芝士蛋糕絕對不是「集百家之大成」, 其實是我亂亂做而已。  餅底依然是消化餅和牛油。 材料還有 Mascarpone 250g、高脂忌廉180g、白朱古力100g。 將放軟的 Mascarpone 拌勻, 再加入忍廉攪拌, 最後放入已溶的白朱古力。  

所謂的薑味來自 gingembre confit 糖漬薑粒。 我把已切碎的薑粒覆入芝士醬內, 大功告成。 

極邪惡的芝士蛋糕登場。 

賽後檢討: 芝士蛋糕不錯吃, 只是薑的味道不太明顯, 下次或者放一些薑粉, 看看效果如何。 

12 則留言:

  1. 我鍾意勁薑嘅中式甜品,西式甜品又反而唔太習慣有薑味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起來, 可能我口味改變左, 以前我唔會好鐘意食薑餅類, 而家就幾鐘意食呢

      刪除
  2. 原來呢個配搭好食㗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 薑味唔夠
      唔落, 變左白朱古力芝士蛋糕, 都幾好味

      刪除
  3. 我未食過芝士加薑嘅蛋糕

    回覆刪除
  4. 呢個就唔啱我,芝士同忌廉我都麻麻。

    回覆刪除
  5. 我在未睇材料部份時,我以為你用薑粉。 不過用糖漬薑仲好,食落有質感。

    回覆刪除
  6. 睇d份量都知極邪惡
    可以整d薑汁更出味

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我都有諗過, 下次有機會試下

      刪除