2021年6月5日 星期六

電視節目雜誌

這兒的雜誌種類繁多, 有關於時事、烹飪、軍事、娛樂八卦等, 實是包羅萬有。 不過我相信在老家不會找到類似的, 那便是電視節目雜誌。 

這類雜誌,  顧名思義, 電視節目表是主菜,  再附上一些娛樂新聞、人物專訪和小遊戲如填字遊戲、數獨。 

同類雜誌更有不同選擇, 甚至擺放在收銀機前當眼處,  我相信市場也有一定需求吧。 

我起初也有想過, 現今網絡世代, 還需要這類雜誌嗎?   後來才知道我的街坊也有買的呢。 儘管他們家也可以上網,  他們也覺得只要翻翻雜誌,  便知道有什麼節目想看, 十分方便云云。 

 

14 則留言:

  1. 記得以前有好多呢類電視雜誌,去salon一定睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好多而家前面都裝個芒睇電視

      刪除
  2. 報紙雜誌以前多人買,現在太多廣告又無咩睇,網上想睇乜都有,銷售變差了囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前無咁多選擇, 而家想睇咩上網就睇到

      刪除
  3. 以前喺老家時,買「香港電視」係每星期指定動作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都有買, 仲要有一星期劇情, 唔知點解咁都work

      刪除
  4. 電視雜誌/節目表我呢邊都有㗎。但我只會上網check。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 所以開頭唔明點解要買

      刪除
  5. 我連電視都好幾年冇睇。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 而家已經少左人買, 不過仲做得住

      刪除