2021年6月30日 星期三

富貴多士爐

今天是夏季大減價首日, 於是四處逛逛, 看看能否找到心頭好, 其中一站是電器店。

雖然在電器店空手而回, 不過這個富貴多士爐卻引起我的注意。 大鄉里的我從未見過一個如此名貴的多士爐。

相信當中最大的賣點就是透明全景設計, 用家可以清楚見到烤多士的過程。 除此之外, 多士爐有解凍、翻熱、 單面烘烤的功能。  同時兩道透明門可以打開,  方便用家清潔云云。

我正在想究竟什麼人會買這個名貴多士爐的時候,  專員便已經說, 其實買家買的不是單純一個多士爐, 而是用來點綴廚房的裝飾品。


  

16 則留言:

  1. 百貨應百客,一定有捧場客

    回覆刪除
  2. 英國D人依家無旅行去,無買咁多衫褲鞋襪,就會換車,食貴野,所以我覺得呢種 luxury 電器一定會有人買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過呢度又話有D家庭因為疫情生活困難, 好兩極化呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 而家少見左話爆買港女煲、M記焗爐, 係咪因為我少睇左呢D post 呢

      刪除
  4. 現在很多厨具都成了“精品”
    除了是功能性上,
    還有商品的美觀,顧客身份的認同等等的附加價值....
    所以...就可以賣貴好多囉! 哈哈!

    回覆刪除
  5. 草民家貧無多士爐,一向用焗爐仔整多士,“托賴”都望到入去爐入面。;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個草民只有大D嘅焗爐, 整多士唔會搵佢啦, 所以又有個細細嘅多士爐, 一人專享, 因為家中某人唔鐘意食多士

      刪除