2021年7月3日 星期六

野花

不到一個月光景, 後園那株 Fleurs de moutarde 如專員所願, 開枝散葉, 茁壯成長, 連帶旁邊也長了些野花。 友人來訪見到, 半開玩笑說, 我們家後園來了個「小森林」。

究竟野花的名字是什麼呢?  不管如何, 野花綻放依然。 


即使自然科知識貧乏, 我還是可以認出 Poppy。
大白天時, 不少蜜蜂和蝴蝶會來採花蜜, 也因為這個原因, 專員堅持不會將「小森林」除去啦。
    


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 你一提大紅花, 想起以前小學時讀過, 但係無見過

      刪除
  2. 唔駛自己特登種都有靚花睇,又唔駛點打理,真好

    回覆刪除
  3. 話時話,好耐都未見過蝴蝶啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排我又見到呀, 今日仲有一隻飛左入屋 ^^

      刪除
  4. 我呢邊有聲音叫人花園唔好剪草。等野花繼續生長。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得要修剪下, 唔係真係好難行出去 ^^

      刪除
  5. 植物品種實在太多了,好多都唔知佢係乜東東,哈!🤓

    回覆刪除
    回覆
    1. 何況我真係幾欠缺自然科知識架 ^^

      刪除
  6. 野草野花生命力特別強。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯呀, 唔駛一個星期, 佢地已經長高左好多呀

      刪除
  7. 多了個小森林不錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我點都覺得要修剪一下架, 不過我無發言權 T-T

      刪除