2021年7月19日 星期一

炒米粉

以前到老家附近的粥店, 除了會吃我喜歡的碎牛肉粥外,  還有炒米粉。  當然現在如果想吃的話, 就要自己做啦。 

剛才看看我以往記下的,  原來炒米粉在我家出現的次數少之又少。 為什麼會這樣呢?  思前想後, 始終想不到是什麼原因。

說了那麼多廢話, 還是說回正題。  收拾廚房時,  發現了一包米粉, 不想再讓它在我家磋跎歲月, 趕快將它消滅。  😁  阿媽教落, 有咩煮咩, 配料十分隨意。

Dun-dun ~~


 


17 則留言:

  1. 炒米粉我like呀,仲有最愛係食鴛鴦米!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意食雪菜米, 不過我唔會自己整雪菜啦

      刪除
  2. 香港本土早餐!
    炒粉麫,加粥!
    正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有腸粉, 炸兩, 我都好耐無食過

      刪除
  3. 出現次數少即係根本唔係太好,偶然食之好過冇咁解

    回覆刪除
  4. 係咪因為冇材料所以忘記咗佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係星洲粉米個D, 又叉燒, 又蝦, 唔好攪我啦

      刪除
  5. 我炒米粉一時時好食,有時炒得好爽,有時炒到一pat pat。

    回覆刪除