2021年7月10日 星期六

訪客

在鄉間生活的人, 對於這些訪客的來臨一定並不陌生。

草蜢

螳螂

這蝴蝶近日來到訪我們家好幾次, 甚至我們向牠走近, 牠都不會飛走, 有一次甚至在我身上停留了幾秒。 我和專員稱呼牠 Steve McQueen, 資深影迷應該明白箇中意思。





17 則留言:

  1. 回覆
    1. 今日又見到佢啦, 我問佢: 你係咪狗哥呀
      有人聽到, 當我痴左線

      刪除
  2. 記得好細個時,有啲男仔會捉草蜢掟女仔,唔想被掟就要「扮」唔驚,就算已經淆哂底。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係淆底個D
      仲諗起有個女同學捉左之後, 仲掹走D腳, 而家一定有人話佢Psycopath

      刪除
  3. 蝴蝶就經常見到,蚱蜢已經好耐無見過。

    回覆刪除
  4. 我唔怪昆蟲,真係要住鄉郊,多花草樹木既地方至見得多昆蟲

    回覆刪除
  5. 城市人見到....
    就呱呱叫!
    哈哈!

    回覆刪除
  6. 我的花園好多这些访客,刚才見到幾條毛豆,呵呵呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你屋企仲吸引雀仔來成家立室呢

      刪除