2021年7月21日 星期三

離家出走?

專員回來跟我說, 他在外面剛巧碰上 Mr. Looping 的主人, 自然要寒暄一番, bla-bla-bla 一會以後, 專員便問起 Mr. Looping 的情況。

為什麼會談到 Mr. Looping 呢?  因為我們發覺他最近聲音沙啞, 有時甚至喵不出聲, 應該不會是因為他又煙又酒吧。 😆

沒想到他的主人說, 他不知道 Mr. Looping 的行蹤。 原來這小鬼整個星期只回家兩次而已。 他的主人更開玩笑說, 可能 Mr. Looping 去了「追女仔」啦。

我聽到也忍不住笑了。 這個小鬼每天都來我們家報到,  有時甚至比我的兩位主子更早在門外等待。 他竟然自己有家不歸, 更會硬闖我家, 難道我家真的有般零舍不同的吸引力?


 

18 則留言:

  1. 隔離屋飯香唔止限於人類

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能食到隔離飯, 又覺不外如是 ^^

      刪除
  2. 即係全村啲毛孩都黎咗阿毛托兒所。

    又,可能要喺Mr. Looping飯餸到加啲開聲藥,等佢重振雄風呀啦🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只有小野貓和 Mr. Looping 係常客, 阿花小姐會間中出現啦
      我未至於開托兒所, 哈哈
      佢而家把聲又開番啦, 可能之前浦得太多 ^^

      刪除
  3. 佢唔鍾意自己屋企,反而鍾意去人哋屋企

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到人地屋企, 但唔分莊閒, 好難教

      刪除
  4. 可能因為有其他貓星人玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘係其他貓都怕左佢, 佢有時真係玩出火

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢其實都幾獨家村架, 唔係好識同其他貓相處

      刪除
  6. 貓都喜歡串門子的...
    哈哈!

    回覆刪除
  7. 隔離飯香,而且又有其他貓貓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊係佢唔識同其他貓相處, 好多都怕左佢

      刪除
  8. 回覆
    1. 佢時常清風兩袖, 吊兒郎當最自由?

      刪除