2021年7月6日 星期二

Graines de Chia 奇亞籽

近來愛上了奇亞籽。  據說奇亞籽是超級食物的其中一員,  含有豐富蛋白質、纖維、鋅、鈣和 omega-3, 可以幫助維持腸道健康、保護和改善心血管系統、抗氧化, 甚至可以滋潤肌膚。

我通常會在燕麥粥或是 smoothie 加入一湯匙奇亞籽。  

奇亞籽是否減肥、護膚的好幫手, 我不得而知。 不過我可以肯定它真的是腸道的清道夫, 而且效果明顯。

 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都見過, 不過平時就唔會特登開爐

      刪除
  2. 我一時時食,做ABC就落,平時就唔會食。但會食flaxseed, quinoa, 煮飯就加埋落去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個得我自己一個食, 所以整呢兩個最方便

      刪除
  3. 我每晩都喺主子杯豆漿到加一匙chia seeds,不過對佢「腸胃」無乜幫助,但因為佢老婆覺得有益,佢都係要繼續食。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得食完真係好暢通呀, 呢個當然係個人感覺啦

      刪除
  4. 唔係個個人食得,唔係萬能

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦, 我有朋友成日話自己係妹仔肚, 食完好野必出事

      刪除
  5. 我冇食過呀,不過成日聽人講。

    回覆刪除
  6. 我囡日日一匙放入蜜糖柠檬水中,早上喝.

    回覆刪除