2021年7月24日 星期六

Lemon Drizzle Cake 檸檬毛毛雨蛋糕

無意中見到一個據稱是 Nigella Lawson 的檸檬蛋糕食譜, 沒有考證真偽, 不過看起來蠻不錯啦, 於是也跟着試做。 

我做過了好幾次, 始終脫不了壞學生的本色,  蛋糕的甜度、檸檬糖漿還是依照自己的口味來做。 檸檬汁的酸度每次不同, 試味後才調整砂糖的份量, 蛋糕的甜度相對較穩妥。  我也更改了檸檬糖霜的比例, 配合專員的喜好, 他較喜歡糖霜瀑布的模樣。  

記得我吃下第一口蛋糕時,  即時想起檸檬夾心餅。  至於專員呢, 他認為蛋糕合當下午茶點, 而且要跟紅茶配搭。  街坊說那正正就是他們舊時檸檬蛋糕的味道。 

Nigella Lawson 的食譜~~

A. 檸檬蛋糕
無鹽奶油.....125g
細砂糖.........175g
大雞蛋.........2顆
檸檬皮屑......1顆
自發粉.........175g *
鹽.................1小撮
牛奶.............4湯匙     

*我家沒有自發粉, 所以換上了低筋麵粉+泡打粉1茶匙
 

B. 檸檬糖漿
檸檬汁 .........1 ½ 個
糖霜..............100g
 

C. 檸檬糖霜
檸檬汁........... ½ 個
糖霜...............150g
 

  1. 預熱焗爐 180C。 蛋糕模內鋪上烘焙紙。
  2. 先將砂糖及牛油打發至淡黃色, 再加入雞蛋和檸檬皮屑, 攪拌均勻。
  3. 加入自發粉和鹽拌勻, 再加入牛奶。
  4. 將麵糊倒入蛋糕模, 烘烤45分鐘。
  5. 準備檸檬糖漿:  將檸檬汁和糖霜混合, 煮至糖霜融化, 備用。
  6. 蛋糕出爐後, 用竹籤或叉子在蛋糕上插孔, 再淋上檸檬糖漿。 蛋糕留在模內完全冷卻。
  7. 將檸檬汁和糖霜拌勻。 蛋糕冷卻後, 脫模, 將糖霜淋在蛋糕上, 完成。


14 則留言:

  1. 糖霜好多,感覺好甜咁喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話要試下D檸檬汁有幾酸, 先決定放幾多糖, 唔好C跟個食譜

      刪除
  2. 連街坊都喜歡,又一成就解鎖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係幾鐘意檸檬咩咩、物物架

      刪除
  3. 這個蛋糕係我由細到大的至愛呀。不過我唔要icing 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. Mary Berry 個版本都係無 icing, 唔放都OK架, 自己鐘意就得

      刪除
  4. 睇落。。。
    好似唔係好鬆軟咁。。
    可能是照片上覺得,
    食落可能是鬆軟的! 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個蛋糕係類似 pound cake, 所以係比較實在, 但係因為會刺洞, 放檸檬汁, 所以個蛋糕係比較濕潤架

      刪除
  5. 曾經一度成日睇Nigella節目,佢d嘢ok架,我都跟過唔少,但蛋糕一定減油糖

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢原來已經六十有一
      好似自從佢單醜聞之後, 沈寂左咁

      刪除