2021年6月28日 星期一

超市服飾系列

上回提到法蘭西名牌設計的包包像是購物籃, 今回要說的是, 真真正正超市自家的服飾系列。 先利申, 我們甚少光顧利多超市, 只會對電視廣告中的產品有興趣, 才會逛逛。 

服飾系列那份搶眼的藍色和黃色, 明顯就是商標的顏色。 

最值得一提便是運動鞋。據說上次推出時, 風頭一時無兩, 甚至有人在拍賣網站炒賣。

別小看超市出品, 找來的模特兒穿起來, 的確別具一格, 非一般人能夠駕馭。 😏  



 

15 則留言:

  1. 我係呢間超市擁躉,差唔多每星期都去。但係呢個系列我呢度好似未有。波鞋都未見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地反而好少去呢間, 可能呢度個間比較細, 無咁多野揀

      刪除
  2. 超市有啲嘢平靚正,
    最緊要自己啱咪值得買

    回覆刪除
  3. ALDI 都好似有出咁上下的招牌貨。 我覺得都幾得意架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地無點去過Aldi, 唔就腳, 又細, 仲要唔夠人, 等俾錢都等到發火

      刪除