2023年6月12日 星期一

不明就裡

奇怪事接踵而來。

老家的電話號碼平靜了兩個月後,這兩星期又再響起,國家號碼顯示是波蘭。 我從未到過波蘭,亦沒有波蘭朋友。 究竟是什麼回事呢?

我這陣子一再研究,仍然不明白為什麼我不能在人家的網誌留言。 唉~~

只是沒料到就是連「芒」都會出事。 它會突然熄燈罷工,又或者忽然一片漆黑。 最邪莫過於專員檢查時,它又會聽聽話話,不會出岔子。 

難道連個「芒」都唔鐘意我?   


 

13 則留言:

  1. 只能說專員氣場比較強大,大家都知道要安守本份😆

    回覆刪除
  2. 電子野。。。
    就係。。。咁蝦人!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係唔知點解要抵C (阿毛)

      刪除
  3. 回覆
    1. 一定係窮鬼, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  4. 真係幫唔到你。(王子)

    回覆刪除
  5. 科技嘅嘢,真係唔識攪。

    回覆刪除
  6. 我試過不能在自己的網誌留言,試了很多方法,甚至嬲到開一篇網誌將留言放上去。但過了一陣子便回覆正常。到現在仍不知道發生了什麼事。

    回覆刪除
  7. 我用 chrome 就可以留言, google 就唔得

    回覆刪除