2023年6月14日 星期三

L記炒麵

不要小看電視廣告的吸引力,專員就是看中了廣告中的 DIY 工具,所以我們便到超市L記逛了一圈。

同時我發現了L記的亞洲食品正值減價。 上次吃過L記的蝦餃中伏後,我絕不會再試點心食品。即食麵方面,沒有我牽掛着的清仔,剩下的是我不認識的牌子。 反而無意間見到了這包炒麵,樣子看似上海麵,又或是烏冬,因此我又買來一試。

我用了邊豆和免治牛肉來做炒麵,一如以往,以蠔油、生抽來調味。 

味道不似預期,不是我心目中上海麵和烏冬的味道,相較起來,還是蛋麵合我的口味。 

相信我試過它就算了。 

 


 

8 則留言:

  1. 嘩!你啲餸多到呢,麵變成配料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係免治牛肉的錯覺, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  2. 弱弱一問,麵質係咪好淋下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 一啲都唔彈牙 (阿毛)

      刪除
  3. 這隻麵係似咩,既感覺呢!🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔似烏冬, 亦唔似拉麵, 唔識形容 (阿毛)

      刪除
  4. 回覆
    1. 落左, 唔係好上色 (阿毛)

      刪除