2023年6月6日 星期二

香煎雞扒配意粉

本來一心想做洋蔥汁雞扒,到頭來我這人還是要偷懶,於是改變策略,只是煎了雞扒,再配上炒意粉便是了。

準備煎雞扒前,忽然想起之前不知在哪裡看到的一個方法: 雞皮向下放入平底鑊,然後在雞肉上鋪上錫紙,再用重物壓在上面。 雞皮便會煎得香脆。

這個方法果然管用,雞皮真是酥脆,同時也沒有像平時般油花四濺。

至於炒意粉,則是參考日式拿破崙意粉,不過沒有香腸和蘑菇,只有洋蔥和三色椒,說穿了,就是茄汁炒意粉啦。😁  


11 則留言:

  1. 簡單又美味,我鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔駛花太多時間 (阿毛)

      刪除
  2. 回覆
    1. 食一次半次無所謂啦, 嘻 (阿毛)

      刪除
  3. 我都唔食雞皮,煎到咁靚我都會嘥晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會同自己講, 食一次半次無所謂啦, 嘻 (阿毛)

      刪除
  4. 食pasta 好
    我靠佢增加血清素

    回覆刪除
  5. 我又學吓先。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子睇下啱唔啱你啦 (阿毛)

      刪除
  6. 唔係唔知呀,煎嘢都要壓下佢啦

    回覆刪除